FUNKCJONOWANIE ZESPOŁU W ZAKRESIE REALIZACJI NAUCZANIA OD 25 MAJA 2020 r.
piątek, 22 Maj 2020
Szanowni Słuchacze i Nauczyciele
Informuję, że:
– od 25 maja 2020 r. do 7 czerwca 2020 r. realizowane będzie nauczanie zdalne na dotychczasowych warunkach z wyłączeniem praktyki zawodowej; szczegółowych informacji dotyczących praktyki zawodowej udziela kierownik szkolenia praktycznego, z którym można komunikować się telefonicznie lub mail-owo;
– od 1 czerwca 2020 r. do 7 czerwca 2020 r. zapewnione będą, dla słuchaczy z klas programowo najwyższych, konsultacje z nauczycielami, możliwość skorzystania z biblioteki oraz możliwość zakwaterowania w Domu Słuchacza; szczegółowych informacji udzielają nauczyciele przedmiotów, nauczyciel bibliotekarz oraz wychowawca Domu słuchacza, poprzez platformę e-learningową MOODLE, telefonicznie lub mail-owo;
– klasy programowo najwyższe to:
- Technik Masażysta kl. II A,
- Higienistka Stomatologiczna kl. II A,
- Opiekunka Dziecięca kl. II A,
- Technik Usług Kosmetycznych kl. II B
– przedmioty, z których mogą odbywać się konsultacje dla klas programowo najwyższych to dla poszczególnych kierunków:
Technik Masażysta:
- Teoretyczne podstawy masażu
- Zarys fizjoterapii
- Wybrane zagadnienia kliniczne
- Pracownia masażu
- Diagnostyka i systematyka ćwiczeń w masażu
Higienistka Stomatologiczna:
- Propedeutyka stomatologiczna
- Edukacja i promocja zdrowia w profilaktyce stomatologicznej
- Zasady i techniki pracy w gabinecie stomatologicznym
- Działalność profilaktyczno-lecznicza higienistki stomatologicznej
Opiekunka Dziecięca:
- Teoretyczne podstawy pielęgnowania dziecka
- Teoretyczne podstawy wychowania dziecka
- Wybrane zagadnienia kliniczne
- Pracownia pielęgnacji dziecka
- Pracownia wychowania i kształtowania artystycznego dziecka
Technik Usług Kosmetycznych:
- Kosmetologia
- Podstawy fizykoterapii
- Pracownia kosmetyki dłoni, stóp i ciała
- Pracownia chemii kosmetycznej
– słuchacze z klas programowo najwyższych, którzy będą chcieli skorzystać ze wskazanych powyżej możliwości zobowiązani są do złożenia podania (zakwaterowanie w DS) oraz wyrażenia odpowiedniej zgody (praktyka zawodowa, konsultacje); wypełnione i podpisane czytelnie dokumenty należy przesłać drogą elektroniczną na adres sekretariatu: sekretariat@medyk.gda.pl
poniżej znajdują się właściwe dokumenty do pobrania
- oświadczenie w sprawie praktyk zawodowych – plik.doc – plik .pdf
- oświadczenie w sprawie konsultacji – plik.doc – plik .pdf
- podanie o zakwaterowanie w Domu Słuchacza – plik.doc – plik .pdf
– słuchacze z klas programowo najwyższych, są zobowiązani skontaktować się w sposób zdalny z kierownikiem szkolenia praktycznego, nauczycielem przedmiotu, nauczycielem bibliotekarzem lub wychowawcą Domu Słuchacza, w celu ustalenia terminu spotkania w szkole; konieczne jest bowiem regulowanie ilością osób przebywających w tym samym czasie na terenie budynku szkolnego;
– w związku z trwającymi pracami budowlanymi w obszarze terenu szkolnego obowiązuje poruszanie się tylko wyznaczonym przejściem i zachowanie szczególnej ostrożności
– podczas przebywania na terenie budynku szkolnego obowiązują wytyczne Głównego Inspektora Sanitarnego w zakresie ochrony osobistej oraz zdrowia w przypadku występującej epidemii COVID-19; poniżej znajdują się zasady wewnątrzszkolne opracowane na potrzeby obecnej sytuacji
wewnątrzszkolne zasady COVID-19 do zapoznania się – plik .pdf
Alina Nadgórska – Dyrektor Zespołu